Jen pro PO zřizované Magistrátem města Zlína !!! Odbor evidence majetku (či jak se to přesně jmenuje) MMZ připravuje novou veřejnou zakázku ohledně pojištění majetku. Z tohoto důvodu od vás požaduje zaslání informací pro další zpracování podkladů. Těmi podklady jsou 3 části a), b) c) : a) 2 soubory v Excelu ve stavu k 30.6.2019 (každá bude mít 4 sloupce - inv. číslo, název, rok pořízení a pořizovací cenu 1. nemovitý majetek 2. movitý majetek (bez aut s přidělenou SPZ) b) Souhrnné účetní stavy k 30. 6. 2019: 1. elektroniky 2. strojů 3. zásob celkem 3 čísla, která zkusíte nějak vyčíst z evidencí majeteku a Rozvahy. c) Stanovený limit pokladny (1 číslo) Toto vše potom pošlete na mail : zuzanavrtelova@zlin.eu Protože jsme dosud nic takového neřešili a vy zřejmě také ne, pokusíme se vám pomoci. Připravíme nejspíše aktualizaci, která tyto tabulky dle a) vygeneruje. Nicméně nebude to hned dnes. Kolega Mikl, který řeší problematiku majetku má tento týden ŘD... S paní (slečnou) Vrtělovou jsme dohodnuti na dalším postupu (my jí pošleme vzorky a ona nám jej doufám odsouhlasí) a nějakém posunutí termínu z důvodu vašich dovolených a technickém řešení na naší straně. Zatím nepanikařte, jakmile budeme mít připravenou možnost generování XLS tabulek dle bodu a), zase napíšeme. Zatím si připravte čísla dle bodu b) a c) Hezký den V. Provalil